Renova z Bielsko Białej opinie

Wątek dla wielbicieli wnętrz i ogrodnictwa. Wszystko, co musisz wiedzieć o sklepach z asortymentem przydatnym przy budowie i urządzaniu domu i ogrodu.
Awatar użytkownika
bunia
Posty: 3
Rejestracja: 24 paź 2019, 21:43

Renova z Bielsko Białej opinie

Post autor: bunia »

czy ktoś zamawiał usługi renova.bielsko.pl u siebie w ogrodzie? będę zakładać nowy w kwietniu i jestem totalnie zielona :) a chciałabym to zrobić dobrze i z głową.
Awatar użytkownika
nana
Posty: 16
Rejestracja: 10 wrz 2019, 8:32

Re: Renova z Bielsko Białej opinie

Post autor: nana »

przeglądnełam ofertę i powiem ci że cenowa oferta bardzo dobra - w małopolsce więcej byś zapłaciła. ja bym się nie zastanawiała tylko umówiła termin
Awatar użytkownika
melka3
Posty: 18
Rejestracja: 21 sie 2019, 8:45

Re: Renova z Bielsko Białej opinie

Post autor: melka3 »

korzystałam z usług renova i jestem zadowolona. kilka razy w roku pan przyjezdza i pomaga mi przyciąć drzewka, ogarnąć krzaki to fajna pomoc, a dzięki temu ogród wygląda super.
Awatar użytkownika
funia
Posty: 4
Rejestracja: 03 lis 2019, 22:52

Re: Renova z Bielsko Białej opinie

Post autor: funia »

strona jest super i chętnie sama skorzystam na wiosnę bo bedę aranżować taras a pomysłu nie mam na niego :) zapiszę sobie kontakt do nich.
Awatar użytkownika
dario
Posty: 6
Rejestracja: 14 lis 2019, 23:22

Re: Renova z Bielsko Białej opinie

Post autor: dario »

warto! to specjaliści którzy do każdego projektu podchodzą insywidualnie. Dla mnie czas mój ogród wygląda obłędnie dzięki nim
Awatar użytkownika
aleo
Posty: 13
Rejestracja: 09 paź 2019, 13:00

Re: Renova z Bielsko Białej opinie

Post autor: aleo »

miałam trudny przypadek bo mamy skarpę w ogródku ale panowie sobie poradzili zaaranżowali, wyrównali - wygląda to wszystko super także polecam!
Awatar użytkownika
bula
Posty: 6
Rejestracja: 08 paź 2019, 0:47

Re: Renova z Bielsko Białej opinie

Post autor: bula »