Jak wybrać system przywoławczy do gabinetu stomatologicznego? Odpowiadają eksperci z firmy BH-Wandex
Jeśli chcesz poprawić komunikację w gabinecie stomatologicznym i tym samym jego wydajność, potrzebujesz systemu przywoławczego. Umożliwia on lekarzowi i personelowi medycznemu wywołanie pacjentów do gabinetu, co zapewnia sprawne i bezpieczne przeprowadzanie procedur stomatologicznych. Wybór odpowiedniego systemu przywoławczego do gabinetu stomatologicznego może być trudny, ponieważ istnieje wiele opcji na rynku. W tym artykule omówimy najważniejsze czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze przywoływaczy.
Jak wybrać najlepszy system przywoławczy do gabinetu stomatologicznego?
System przywoławczy powinien być łatwy w obsłudze i intuicyjny dla pacjentów. Musi zapewniać szybkie i skuteczne przypominanie o wizytach, aby zminimalizować liczbę nieobecnych pacjentów. Warto również pomyśleć o personalizacji, czyli możliwości wysyłania wiadomości SMS lub e-maili do pacjentów (oczywiście taki system będzie wymagać dodatkowego oprogramowania) lub możliwości raportowania i analizowania danych dotyczących przypomnień o wizytach, aby pomóc lekarzowi stomatologowi lepiej zarządzać czasem i planować swoje usługi. System przywoławczy powinien być kompatybilny z istniejącymi w gabinecie systemami informatycznymi, a także oferować bezpieczne, szyfrowane połączenia internetowe. Systemy przywoławcze dla gabinetów stomatologicznych są coraz bardziej zaawansowane technologicznie. Najnowsze systemy wykorzystują technologię bezprzewodową, która pozwala na łatwe i szybkie przekazywanie informacji między pacjentem a lekarzem lub między lekarzem a personelem. Jeśli nie prowadzisz ogromnej kliniki dentystycznej, system przywoławczy bezprzewodowy w pełni zaspokoi twoje potrzeby. Ma niewielki rozmiar i jest łatwy w montażu. Składa się z nadajnika-transmitera i odbiorników mających postać zegarków lub monitorów.
Jak działa bezprzewodowy system przywoławczy?
Gdy stomatolog musi wezwać asystentkę lub pomoc stomatologiczną, wciska przycisk na nadajniku służący do przywołania danej osoby. Nadajnik wysyła powiadomienie na odbiornik – zegarek lub monitor – który ma przy sobie lub też w zasięgu wzroku wzywana osoba. Nadajniki mogą być jedno- lub wieloprzyciskowe w zależności od potrzeb (liczby zatrudnionych osób). Mają również różne zasięgi.
Jakie są zalety systemów przywoławczych?
- Systemy przywoławcze zwiększają wydajność gabinetów stomatologicznych poprzez usprawnienie zabiegów. Jeśli w przychodni stomatologicznej jest kilka gabinetów, które musi obsługiwać jedna asystentka lub też w recepcji znajduje się jedna osoba, system przywoływaczy bezprzewodowy w zasięgu ręki lekarza rozwiązuje ten problem.
- Systemy przywoławcze umożliwiają wysyłanie powiadomień o wizytach pacjentów, co pozwala na zmniejszenie liczby niewykorzystanych wizyt.
- Systemy przywoławcze poprawiają działanie gabinetu i tym samym obsługę pacjentów, przyczyniając się do wzrostu zadowolenia ze świadczonych usług.